Tuesday, 9 December 2014

OPEN STUDIO DAYS

Open studio days in December in my workshop. Don't forget to vote for me!
Open studio dagen in mijn atelier maar vergeet vooral niet te stemmen voor mij!



Speciaal voor de feestdagen nodig ik jullie graag uit voor de open studio dagen in het lederatelier. 
Gedurende 2 weekends bied ik jullie de mogelijkheid om unieke, aparte en originele cadeautjes met een verhaal te kopen. Of je komt gewoon eens langs om de nieuwe collectie lederwaren ontdekken die werd voorgesteld tijdens Made London, met onder andere nieuwe agenda’s en notaboeken in verschillende kleuren leder. De lederwaren collectie is intussen te verkrijgen uit 4 verschillende kleuren leder van top Belgische kwaliteit. 

Iedereen alvast welkom!

Wanneer:
Za-zo 13-14 december 2014 | 14.00u - 18.00u
Za-zo 20-21 december 2014 | 14.00u - 18.00u

Waar:
Studio Damse Vaart-Zuid 79, 8310 Sint-Kruis (Brugge)

Alvast bedankt om het verder te vertellen.


STEM OP MIJ!
Help mee om mij tot favoriete ‘handmade in Brugge’ maker van het jaar te stemmen.
Klik hier om je stem uit te brengen, vergeet achteraf niet je stem te valideren door te klikken op de link op de bevestigingsmail in je mailbox. Alvast HARTELIJK dank voor jouw stem!!

VOTE FOR ME!
I’m very proud to announce that I’m shortlisted for the favourite maker of the year, will you help me by voting for me? I can use every vote I can get.
Click here for your vote, fill in your name and email address and don't forget to click the link in the email you will receive from 'handmade in Brugge'. Thank you so much for your vote!

©Foto Alain Meessen

No comments:

Post a Comment