Tuesday 28 March 2017

bOx PETITE

She fell in love with her new bag (and me too) …










For years she was looking for a new bag, but couldn’t find what she was looking for. The back problems didn’t make it easier to find her perfect bag. They visited me during one of my events, they told me about her problems and asked me if I could design something for her. She wanted two bags in one and an easy way to switch from one version to another.
I came up with a clever solution. I designed a bespoke bag for her, the perfect size for all her essentials (wallet, glasses, mobile phone and keys). She can use it as a cross body bag if she goes shopping or goes out. If she changes the strap she can carry it around her waist and take of the pressure on her back during long walks.

The sparkles in her eyes made my day when she saw her new bag!! That’s why I love designing and making custom made bags.

bOx petite will be a part of the collection soon! Later more

Al vele jaren was ze op zoek naar haar perfecte tas. Haar rugproblemen maakten het er niet makkelijker op. Ze kwamen mij opzoeken tijdens één van mijn evenementen. ze vertelden me over haar rugproblemen en vroegen mij of ik iets kon ontwerpen voor haar. Zou wou het liefst 2 tassen in 1 en een gemakkelijke manier om van het ene naar het andere te wisselen.

Ik bedacht een slimme en eenvoudige oplossing. Ik ontwierp en maakte een op maat gemaakt tas voor haar, perfect op maat van haar spullen die ze erin wou steken (portefeuille, bril, GSM en sleutels). ze kan het tasje gebruiken als cross-body tasje als ze gaat shoppen of een avondje gaat stappen. Mits een kleine aanpassing van de draagriem kan ze het op een zeer eenvoudige manier omvormen tot heuptasje zodat de druk op haar rug wegvalt tijdens haar lange wandelingen.

De sterretjes in haar ogen spraken boekdelen. ik werd oprecht gelukkig van een gelukkige klant! Net daarom ontwerp en maak ik mijn handtassen rechtsreeks voor de klanten. Van dergelijke reacties wordt een mens gelukkig!!

Te ontdekken tijdens art-i-choc - 17/18 juni 2017

No comments:

Post a Comment