Thursday 3 November 2016

DRUK NAJAAR

Ik heb een goed gevulde agenda dit najaar. Maar je zal mij niet horen klagen, dit najaar heb ik het geluk om mijn handtassen op unieke locaties te mogen presenteren. (sorry no English post this time)




In oktober was ik te gast bij 't klokhof Loppem. Een schitterende locatie waar mijn lederwaren heel mooi tot zijn recht kwamen. Het weekend erop mocht ik alweer mijn lederwaren presenteren in London. 
De bezoekers hebben er duidelijk van genoten en ik heb genoten van jullie hartverwarmende reacties, zowel in London als in Loppem. Hierboven alvast een paar sfeerfoto's ervan.


Maar dat is nog niet alles! Ik zou jullie graag warm maken om een kijkje te komen nemen tijdens 'OPEN HUIS'. Gastvrouw Hilde Wintein (Goût-vert) stelde een mooie selectie ontwerpers samen om haar prachtig ingerichte herenwoning mee aan te kleden tijdens het weekend van 11 november. Er wacht jullie alvast een warm welkom in een heel mooi decor!

Er valt werk te ontdekken van: Anne Perneel (Keramiek), Aloïs (schilderijen), Dominique Dufait (lederwaren) Mia Nollet (wandtegels en textielkunst), Hanna Vanneste (juwelen). Ibus zorgt voor de degustatie van fijne franse wijnen.

Wanneer: vrijdag 11, zaterdag 12 en zondag 13 november | 10.00u-20.00u
Waar: Sint-Lenardsstraat 24, 8380 Dudzele


Zondag 27 november is het opnieuw de dag van de Ambachten, het is intussen al mijn 6de deelname aan het evenement. Heel wat ambachtslieden openen op deze dag hun deuren en dit is voor jullie de uitgelezen kans om eens een kijkje te nemen in het atelier.

Ook het lederatelier zal opgeruimd zijn om jullie hartelijk te ontvangen. Met veel plezier laat ik jullie zien hoe ik te werk ga bij het maken van een handtas. Of kom gewoon nog eens langs om de collectie te komen bekijken, te voelen en te ruiken. 

Wanneer: zondag 27 november tussen 13u30 en 18u00,
Waar: lederatelier Damse Vaart-Zuid 79, Sint-Kruis (Brugge).


PS dit jaar zullen er geen open studio dagen zijn in december. Kom gerust langs tijdens een van de komende evenementen.
Wens je liever een bestelling te plaatsen op een rustiger moment in het lederatelier? Geen probleem. Stuur mij een mailtje, geef mij een seintje, ik maak graag tijd voor je!

PS al eens een kijkje genomen op de Facebook pagina of de Instagram feed? Je vindt er heel wat fotomateriaal en je doet er mij een enorm plezier mee de pagina te liken.

PS nog eventjes herinneren dat ik zaterdag 10 december letterlijk in de vitrine geplaatst zal worden in de Makersrepubliek. Je zal mij aan het werk zien tussen 14u en 17u in de Sint-Jacobstraat 33, Brugge.

Hopelijk tot dan! 

No comments:

Post a Comment